Splošni pogoji sodelovanja s terapevti

Velja od 17. februarja 2024

1.Kdo smo in kaj delamo? Katere izraze bomo uporabljali v teh splošnih pogojih?

 1.1. Smo podjetje Hedepy s.r.o., s sedežem na naslovu V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praga 6, Češka republika, poslovna identifikacijska številka 092 06 281, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, pod opravilno številko C 332559 (v nadaljevanju: “podjetje” ali “mi”), ki upravlja platformo na spletnem mestu www.hedepy.cz in mobilno aplikacijo Hedepy (skupaj: “platforma”), ki uporabnikom omogoča, da se dogovorijo za spletno psihoterapijo in druga svetovanja ter jih opravijo.

 1.2. Ti splošni pogoji (“Splošni pogoji”) veljajo za pogodbe o storitvah in sodelovanju (“Pogodba”), sklenjene med Podjetjem kot upravljavcem platforme in terapevtom (“Terapevt”), ki ponuja svoje storitve prek platforme. Splošni pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki nastanejo v zvezi s Pogodbo ali na njeni podlagi. Ti pogoji so sestavni del pogodbe.

 Če se stranki v Pogodbi dogovorita o določbah, ki se razlikujejo od teh Splošnih pogojev, prevladajo določbe, dogovorjene v Pogodbi.

  1.3. Pogodbo in Splošne pogoje urejajo češki zakoni in predpisi, zlasti Zakon št. 89/2012, Coll., Civilni zakonik, s spremembami (“Civilni zakonik”). Če razmerje, vzpostavljeno s Pogodbo (vključno s Splošnimi pogoji), vsebuje mednarodni (tuji) element, se stranki strinjata, da razmerje ureja češko pravo.

  1.4. Ker smo “ponudnik posredniških storitev” in upravljamo “spletno platformo”, moramo upoštevati več predpisov EU. Ti vključujejo naslednje:

Uredba (EU) 2022/2065 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 19. oktobra 2022 o enotnem trgu za digitalne storitve in spremembi Direktive 2000/31/ES (Zakon o digitalnih storitvah) (“DSA”);

Uredbo (EU) 2019/1150 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. junija 2019 o spodbujanju poštenosti in preglednosti za poslovne uporabnike spletnih posredniških storitev (“P2B”).

Ti pogoji določajo potrebne informacije o naših pravicah in pravicah ter obveznostih terapevtov, ki izhajajo iz DSA in P2B v zvezi z nezakonito vsebino na naši platformi (DSA) ter potrebno preglednostjo, pravičnostjo in učinkovitimi pravnimi sredstvi za terapevte (P2B).

1.5 Terapevt lahko stopi v stik z družbo prek teh kontaktnih podatkov:

e-pošta: podpora@hedepy.si

telefon: + 386 30 513 513

Kontaktna oseba je e-pošta podpora@hedepy.si in je tudi imenovana kontaktna točka za državne organe in Terapevte za zadeve, povezane z DSA; z nami je mogoče komunicirati v češčini, angleščini in slovenščini.

1.6 Če v teh Pogojih ni določeno drugače, imajo vsi izrazi, uporabljeni v teh Pogojih, zapisani z veliko začetnico, pomen, kot je določen v nadaljevanju:

“Cena” se razume kot cena za storitev in provizija za sklenitev pogodbe o svetovalni storitvi ter morebitni stroški ali druga plačila, povezana z opravljanjem storitev, ki jih je terapevt dolžan plačati Podjetju.

“Kodeks ravnanja” pomeni veljavni Kodeks ravnanja Društva češkega združenja za psihoterapijo (v nadaljnjem besedilu: CAP), ki je na voljo na spletni strani http://www.psychoterapeuti.cz/eticky-kodex.

“Uporabnik” se razume kot uporabnik, ki je rezerviral sejo terapije prek platforme.

“Seja” pomeni spletno srečanje Uporabnika s Terapevtom, med katero Terapevt Uporabniku nudi svoje svetovalne storitve.

“Plačilo” se razume kot plačilo, do katerega je Terapevt upravičen za opravljeno sejo. K honorarju se vedno prišteje davek na dodano vrednost po zakonsko določeni stopnji.

“Profil” se razume kot vmesnik (profil) Terapevta, ki vsebuje podatke o Terapevtu, njegovi specializaciji na področju svetovanj in datumih sej, dostopnih prek platforme za Uporabnike.

“Storitve” se razumejo kot storitve, ki jih podjetje zagotavlja terapevtu v skladu s pogodbo in obsegajo zlasti zagotavljanje dostopa do platforme, omogočanje terapevtu, da ustvari račun in upravlja svoj profil, izdelavo računovodskih bonov in druge storitve, opisane v teh splošnih pogojih ali v pogodbi.

“Pogodba o svetovalnih storitvah” je pogodba, sklenjena med Terapevtom in Uporabnikom ali med Podjetjem in Uporabnikom, odvisno od tega, ali gre za Podjemno pogodbo ali Dogovor o zastopanju, katere predmet je opravljanje svetovalnih storitev.

“Stranka” pomeni pogodbeni stranki – Terapevta in Podjetje.

“Podizvajalske pogodbe” je treba razumeti kot zunanje izvajanje Storitev svetovanja, ki jih Terapevt v imenu Podjetja zagotavlja Uporabnikom.

“Svetovanje” se razume kot Terapevtove storitve psihoterapije, coachinga ali drugega svetovanja, ki jih Uporabniku na podlagi Pogodbe o storitvah svetovanja na podlagi ponudbe, objavljene na Platformi, zagotovi v seji. Vrste in specifikacije Posvetovanj, ki jih ponuja Podjetje, so navedene v Dodatku 1 k tem Splošnim pogojem.

“Datum seje” se razume kot določen termin (datum in ura) za sejo.

“Račun” se razume kot terapevtov uporabniški račun, s katerim lahko terapevt uporablja Platformo za zagotavljanje Posvetovanj Uporabnikom.

“Zaključena seja” se razume kot seja, ki se je začela ob prisotnosti Uporabnika, ali seja, ki jo je Uporabnik odpovedal manj kot 24 ur pred dogovorjenim datumom seje ali se je Uporabnik ni udeležil.

“Dogovor o zastopanju” se razume kot način sklenitve Pogodbe o storitvah svetovanja, pri katerem Podjetje poskrbi za sklenitev Pogodbe o storitvah svetovanja med terapevtom in Uporabnikom.

  1. Kako bo pogodba sklenjena?

  2.1. Pogodbeno razmerje med podjetjem in terapevtom se vzpostavi, ko skleneta pogodbo. Pogodba, vključno z vsemi njenimi poznejšimi spremembami, se lahko sklene na naslednji način:

  • V pisni obliki v obliki dokumenta; 
  • v pisni obliki z elektronskimi sredstvi, ki omogočajo podpis pogodbe v elektronski obliki.

 2.2.Terapevt mora pred sklenitvijo Pogodbe Družbi predložiti kopije potrdila o psihoterapevtskem usposabljanju (ali potrdila, ki ga izda vodja usposabljanja), osebne izkaznice, potrdilo iz kazenske evidence in vseh drugih potrdil, ki dokazujejo njegovo strokovno specializacijo in istovetnost, potrebnih za preverjanje terapevta s strani Podjetja in za dokazovanje izpolnjevanja pogojev za terapevte, kot je določeno v Prilogi 3 k tem Splošnim pogojem. Terapevt izjavlja, da so vsi navedeni podatki resnični, in je odgovoren za izpolnjevanje vseh pogojev za izvajanje svetovanj, ki bodo ponujena v okviru sej.

  2.3. Terapevt pred izvedbo pogodbe skrbno preuči svojo usposobljenost, strokovno znanje in usposabljanje ali časovno razpoložljivost, da se prepriča, da je pooblaščen in sposoben izvajati Posvetovanja v skladu s pogodbo in temi Splošnimi pogoji. Terapevt naj Pogodbo sklene le, če ugotovi, da je to v skladu z njegovimi zmožnostmi in sposobnostmi.

  1. Katere storitve zagotavljamo terapevtom in kakšna je razlika med agencijskim dogovorom in podjemnimi pogodbami?

  3.1. Na podlagi Pogodbe se Podjetje zaveže, da bo Terapevtu zagotavljala svoje Storitve, ki obsegajo zlasti urejanje Pogodb o storitvah svetovanja med Terapevtom in Uporabnikom ter nadalje uporabo ustreznega računa, tj. Terapevtu bo omogočila uporabo Platforme za namen ponujanja Svetovanj in svojih storitev Uporabnikom, upravljanje njegovega Profila, določanje Datumov sej in po potrebi drugih vsebin.

 3.2. V primeru Dogovora se Pogodba o storitvah svetovanja sklene med Uporabnikom in Terapevtom. Z naročilom Storitev svetovanja in sklenitvijo Pogodbe o storitvah svetovanja med Uporabniki in Podjetjem ne nastane pogodbeno razmerje.

  3.3. Podjetje poskrbi za prejemanje plačil od Uporabnikov za opravljene seje. Prejeta plačila bodo Terapevtom nakazana za določeno obračunsko obdobje in pod pogoji, določenimi v teh Splošnih pogojih ali Pogodbi.

  3.4. V primeru Podjemnih pogodb je Pogodba o storitvah svetovanja sklenjena med Podjetjem in tretjo stranko, običajno Uporabnikovim delodajalcem, pri čemer Uporabnik uporablja storitve svetovanja, medtem ko tretja stranka (običajno Uporabnikov delodajalec) ceno za sej plača neposredno Podjetju, Podjetje pa nato Terapevtu plača nadomestilo. Podizvajalska pogodba se lahko uporabi tudi v primeru trženjskih akcij Podjetja (brezplačni boni) ali pri zagotavljanju nadomestil, pri katerih Podjetje plača Nadomestilo za opravljene seje. Podjetje sama izbere, ali se svetovanja izvajajo na podlagi agencijskega dogovora ali podizvajalske pogodbe.

  1. Kako delujeta račun in profil?

  4.1. Podjetje v 10 delovnih dneh od datuma sklenitve pogodbe na terapevtov elektronski naslov pošlje povezavo za vnos podatkov za prijavo v njegov račun, s katerimi bo terapevt lahko upravljal svoj profil, uporabljal storitve podjetja, določal datume sej in izvajal seje.

  4.2. Terapevtov račun bo zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Terapevt bo ohranil zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do računa, in se strinja, da tretjim osebam ne bo dovolil uporabe računa.

   4.3. Terapevt je dolžan v profilu razkriti vsaj naslednje podatke o sebi:

  • Osebni podatki (ime, priimek, izobrazba in kontaktni elektronski naslov); 
  • Svojo aktualno fotografijo, na kateri sta jasno vidna njegov obraz in podoba; 
  • Strokovni podatki (terapevtsko usposabljanje, specializacija, spričevala, tečaji, diplome, ure izkušenj in druge informacije, ki dokazujejo njegovo strokovno znanje); 
  • Njegova strokovna področja, za katera lahko zagotavlja svetovalne storitve. 
  • Predstavitveni video objavljen na terapevtovem profilu.

 4.4. Terapevt v Pogodbi, v dogovoru s Podjetjem ali prek nastavitev računa izbere vrsto(-e) Svetovanja, ki jih Podjetje ponuja prek Platforme in so navedene v Dodatku 1 Splošnih pogojev ter jih bo nudil Uporabnikom v svojih Sejah.

  4.5. Izbira ustrezne kategorije posameznega svetovanja v skladu z Dodatkom št. 1 (posameznik A, B ali C) ustreza izpolnjevanju meril za posamezna svetovanja, ki so navedena v Dodatku št. 3. Za vsako spremembo kategorije individualnih Posvetovanj je vedno potrebno soglasje Podjetja na podlagi Terapevtove prošnje za spremembo kategorije na njegovem Profilu, vendar Podjetje nima pravice brez razloga zavrniti soglasja v primeru, da Terapevt izpolnjuje merila, določena za dano kategorijo. Link do kriterijev za menjavo tarife Kriteriji terapevti SLO

  4.6. Podjetje ima pravico po lastni presoji začasno ali v celoti preprečiti uporabo računa ali skriti profil in tako začasno ali trajno prekiniti zagotavljanje storitev terapevtom, če terapevti kršijo pogodbo, splošne pogoje ali splošno veljavne pravne predpise. Začasna prekinitev lahko začne veljati takoj. Če se Podjetje odloči prekiniti zagotavljanje storitev terapevtu, bo to storila s 30-dnevnim predhodnim obvestilom.  Začasna prekinitev ali odpoved se lahko izvede zlasti, če Terapevt krši svoje obveznosti iz Pogodbe (vključno s Pogoji) ali krši splošno zavezujoče pravne predpise v zvezi z izvajanjem svetovanja, odvisno od resnosti take kršitve. Podjetje ima pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila začasno ali trajno prepreči uporabo računa ali skrije profil ter tako začasno ali trajno prekine zagotavljanje storitev terapevtu v naslednjih primerih:

  • če za Podjetje velja zakonska ali regulativna obveznost, zaradi katere mora prekiniti zagotavljanje storitev določenemu terapevtu na način, ki ji ne omogoča, da bi upoštevala 30-dnevni odpovedni rok;
  • če Podjetje uveljavlja svojo pravico do odpovedi pogodbe iz nujnega razloga v skladu z veljavno pravno ureditvijo;
  • če lahko dokaže, da je zadevni terapevt večkrat kršil pogodbo in/ali splošne pogoje, zaradi česar je treba prekiniti izvajanje storitev v celoti.

Podjetje lahko od terapevta tudi zahteva, da takšno kršitev odpravi, terapevt pa mora takšno kršitev nemudoma odpraviti.

  4.7. Če se podjetje odloči omejiti ali prekiniti izvajanje storitev za terapevta v skladu z oddelkom 4.6 Splošnih pogojev, podjetje terapevta o tej odločitvi obvesti po elektronski pošti in navede razloge za to odločitev. Podjetju ni treba navesti razlogov za svojo odločitev, če je zavezano zakonskim ali regulativnim obveznostim ali če mora navesti posebna dejstva ali okoliščine ali odločitev ali če lahko dokaže, da je zadevni Terapevt večkrat kršil Pogodbo in/ali Pogoje, zaradi česar je bilo izvajanje Storitev prekinjeno. Če se terapevt s takšno odločitvijo ne strinja, lahko v 15 dneh po prejemu odločitve Podjetja po elektronski pošti ugovarja tej odločitvi. Po takem ugovoru Podjetje v 30 dneh ponovno preuči svojo odločitev prek odbora, ki ga sestavljajo vsaj tri osebe iz Podjetja, ki niso bile vključene v prvotno odločitev, in terapevta po elektronski pošti obvesti o odločitvi odbora. Ugovor zoper odločitev odbora ni mogoč.

4.8 Terapevt se zaveda, da platforma ali račun morda ne bosta stalno na voljo, zlasti v zvezi s potrebnim vzdrževanjem strojne in programske opreme družbe ali potrebnim vzdrževanjem strojne in programske opreme tretjih oseb, ki za družbo zagotavljajo platformo ali druge povezane storitve, in sicer zaradi višje sile, ukrepov tretjih oseb ali izpada električne energije ali povezljivosti. Podjetje terapevta vnaprej obvesti o vsakem izpadu platforme.

  4.9. Podjetje želi terapevta obvestiti o moderiranju vsebine, ki jo terapevt objavi na platformi. Podjetje ne bo nikoli spreminjalo vsebine, objavljene na profilu, lahko pa preveri vsebino na profilu in drugo vsebino, ki jo terapevt objavi na platformi, pred in po objavi, da se prepriča, da takšna vsebina ne krši pogodbe, teh splošnih pogojev in splošno veljavnih zakonov in predpisov, ter vsebino objavi šele po opravljenem preverjanju ali izbriše takšno vsebino, če je že objavljena. Če vsebina, ki jo objavi terapevt, krši pogodbo, te pogoje, kodeks ravnanja in/ali splošno zavezujoče zakone in predpise, se lahko Podjetje odloči, da take vsebine ne objavi ali jo odstrani s platforme, če je že objavljena. Ne bo uporabljen niti algoritemski niti samodejni pregled vsebine, vse preglede bodo strogo obdelali ljudje.

4.10. Če se Podjetje odloči, da vsebine ne objavi ali izbriše v skladu z oddelkom 4.8, obvesti terapevta o takšni odločitvi in razlogih po elektronski pošti. Če se terapevt s takšno odločitvijo ne strinja, lahko v 15 dneh po prejemu odločitve Podjetja po elektronski pošti ugovarja njegovi odločitvi. Po takem ugovoru Podjetje svojo odločitev v 30 dneh ponovno preuči prek odbora, ki ga sestavljajo vsaj tri osebe iz Podjetja, ki niso bile vključene v prvotno odločitev, in terapevta po elektronski pošti obvesti o odločitvi odbora. Ugovor zoper odločitev odbora ni mogoč.

4.11. Podjetje lahko preveri vsebino profila in druge vsebine, objavljene na platformi, pred objavo in po njej, da zagotovi, da ne krši pogodbe, teh splošnih pogojev, kodeksa ravnanja in splošno zavezujočih zakonov in predpisov, ter vsebino objavi šele po opravljenem preverjanju. Če vsebina, ki jo objavi terapevt, krši pogodbo, te pogoje, kodeks ravnanja in/ali splošno zavezujoče zakone in predpise, se lahko podjetje odloči, da take vsebine ne objavi ali jo odstrani, in o tem obvesti terapevta.

  4.11. Če Terapevt več kot eno leto ni opravil svetovanja Uporabniku prek Platforme, lahko Podjetje izbriše Terapevtov profil.

Podjetje želi obvestiti terapevta, da ga na noben način ne omejuje pri ponujanju in promociji svetovanja potrošnikom pod različnimi pogoji prek različnih kanalov, razen obveznosti terapevta v skladu z odstavkom  11.2. p) Splošnih pogojev.

  1. Kako delujeta razvrščanje in umeščanje profilov?

5.1. Privzeta nastavitev razvrščanja profilov med iskanjem ali brskanjem strank na platformi je “priporočeno” (“privzeto razvrščanje”). Podjetje ponuja tudi druge načine razvrščanja terapevtov in njihovih profilov, na primer glede na dolžino izkušenj, število ocen ali glede na najnižjo ali najvišjo ceno. Dodatni načini se lahko dodajo.

5.2. Za položaj na privzeti lestvici so odločilna naslednja merila: število opravljenih seans, število terminov seans, ki so trenutno na voljo za rezervacijo, število odpovedanih seans ter število in povprečje strankinih ocen. Ta merila imajo enako vrednost in so med seboj enakovredna.

5.3. Podjetje strankam na platformi ne zagotavlja podobnih ali enakih storitev, zato ne gre za različno obravnavo.

  1. Kako se datumi seje dodajo v profil?

  6.1. Terapevt je dolžan:

  • Udeležiti se spletnega seminarja, ki ga organizira podjetje, preden doda datume sej in strankam zagotovi srečanje; podjetje bo datume takšnega spletnega seminarja redno objavljalo prek platforme ali po elektronski pošti;
  • v svoj profil dodati proste datume sej. Terapevt mora vsak teden ponuditi vsaj 6 terminov sej. Če ima Terapevt več kot 5 rednih Uporabnikov (tj. Uporabnike, ki so se v zadnjih 6 tednih vsaj 1-krat udeležili seje s Terapevtom), Terapevt razpiše Datume sej tako, da se lahko vsak redni Uporabnik redno udeležuje sej s Terapevtom glede na Uporabnikove potrebe, vendar vsaj enkrat na dva tedna; Uporabniki, ki se v zadnjih 6 tednih vsaj 1-krat niso udeležili seje, se ne štejejo za redne in Terapevt zanje ni dolžan razpisati Datume sej.  
  • Datume sej za naslednji koledarski mesec dodajte vedno najpozneje do 15. dneva prejšnjega meseca; 
  • Ob koncu vsake seje ponudite Uporabniku neposredno rezervacijo za naslednji Datum seje, pri čemer mora imeti Uporabnik možnost izbire vsaj dveh datumov v naslednjih 14 dneh. Terapevtu ni treba izpolniti te obveznosti, če na podlagi svoje strokovne presoje meni, da takšen postopek za Uporabnika v danem trenutku ni primeren, ali če trenutno ne rezervira Terminov seje v skladu z oddelkom 5.3. teh Splošnih pogojev.

  6.2. Kadar se število rednih Uporabnikov poveča in ni več mogoče najti Terminov sej za nove Uporabnike, lahko Terapevt skrije svoj Profil pred novimi Uporabniki, vendar je še vedno dolžan ponuditi Datume sej za redne Uporabnike, da bi zagotovil nadaljnjo oskrbo.

  6.3. Terapevt ni dolžan ohraniti števila objavljenih Terminov sej, če vsaj 30 dni vnaprej obvesti Podjetje in svoje obstoječe Uporabnike, da vsaj 7 dni ne bo objavljal Terminov seje. Vendar pa mora v takem primeru terapevt objaviti svoje Datume sej vsaj 14 dni po svoji vrnitvi. Če Terapevt pri izvajanju ustrezne strokovne skrbnosti meni, da ni primerno, da Uporabnik počaka na vrnitev Terapevta za naslednje Posvetovanje, Terapevt o tem obvesti Uporabnika in mu posreduje kontaktne podatke drugega Terapevta, ki ponuja svoja Posvetovanja prek platforme. Če bo Terapevt prekinil Datume za Posvetovanje za obdobje, krajše od 7 dni, o tem ni dolžan obvestiti Podjetja ali Uporabnika.

  6.4. Če terapevt v dveh mesecih ne opravi nobenega srečanja, se mora ponovno udeležiti spletnega seminarja, preden v svoj profil doda nove datume sej.

  1. Kako poteka sama seja?

 7.1.Seje potekajo na daljavo prek spletne platforme in aplikacije Twilio, do katere lahko dostopate neposredno s platforme.

  6.2. Seje se izvajajo v avdiovizualni, besedilni ali zvočni obliki glede na Uporabnikove želje.

  7.3. Če stranka zamudi in se ne prijavi v sejo na začetku seje, je terapevt dolžan počakati 20 minut, da se prijavi v aplikacijo Twilio in počaka na stranko. Če se stranka ne prijavi v 20 minutah, se lahko terapevt odjavi iz aplikacije Twilio, terapevt pa je upravičen do nadomestila za sejo. Terapevt ni dolžan podaljšati časa seje za čas, ko stranka zamudi na sejo.

 7.4. Na začetku prve seje z določeno stranko je terapevt dolžan preveriti, ali stranka ni mladoletna in ali ima popolno poslovno sposobnost. Če ni, terapevt stranki pošlje obrazec, ki ga zagotovi upravljavec, da bi pridobil soglasje strankinega zakonitega skrbnika, da se stranka lahko udeleži seje, terapevt pa sejo konča, dokler takšno soglasje strankinega zakonitega skrbnika ni izdano.

 7.5.Trajanje seje je določeno v specifikaciji posameznega Posvetovanja. Terapevt se zavezuje, da bo upošteval trajanje seje in da bo poleg trajanja seje vedno rezerviral vsaj 10 dodatnih minut. Seja se začne z začetkom na dan in ob uri seje, ne glede na to, ali se Uporabnik pridruži kasneje.

 7.6. Ko Uporabnik izbere Datum seje in plača ustrezno ceno, se Uporabniku in Terapevtu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo Datuma seje. V trenutku, ko je ta potrditev poslana, je med Terapevtom in Uporabnikom sklenjena Pogodba o storitvi svetovanja, Datum seje pa postane zavezujoč za obe stranki.

 7.7. Terapevt lahko prekliče potrjeni Datum seje najpozneje 24 ur pred dogovorjenim Datumom seje z Uporabnikom tako, da prekliče Datum seje prek Računa. Podjetje zagotovi, da se informacija posreduje Uporabniku. Terapevt lahko na ta način prekliče (in prestavi) dogovorjeni Datum seje največ enkrat v koledarskem mesecu za enega določenega Uporabnika, vendar največ trikrat v koledarskem mesecu za vse druge Uporabnike. Terapevt se lahko s stranko dogovori tudi o prestavitvi seje, vendar se stranka ni dolžna prilagoditi takšni prestavitvi. Podjetje želi poudariti, da se je treba o prestavitvi termina pogovoriti s stranko in se poskušati izogniti takšnim situacijam – stranka je za sejo že plačala in si zanjo vzela čas, zato si zasluži spoštljivo obravnavo, prav tako pa lahko stranka zamudi prestavitev termina.

 7.8. Če se dogovorjeni Posvet na potrjeni Datum posveta ne izvede zaradi razloga na strani Terapevta, ne da bi Terapevt opravičljiv razlog Podjetju sporočil vnaprej ali brez nepotrebnega odlašanja ali če se stranka ne strinja s prestavitvijo seje, terapevt Podjetju plača pogodbeno kazen v višini cene zadevnega svetovanja, ki jo je stranka plačala za vsako tako kršitev, pri čemer kazen zapade v plačilo v 15 dneh od datuma poziva Družbe k plačilu.

 7.9. Če se rezervirane seje ne izvedejo zaradi razloga na strani Terapevta, ne da bi Terapevt opravičljiv razlog dokazljivo vnaprej sporočil Podjetju več kot trikrat v enem koledarskem letu, lahko Podjetje poleg zaračunavanja ustrezne pogodbene kazni izbriše Terapevtov profil, vključno s pripadajočo vsebino, kot so ocene itd., in odstopi od Pogodbe.

  1. Kako se plača pristojbina in kakšni so pogoji plačila?

  8.1. Za vsako opravljeno sejo je terapevt upravičen do plačila, ki je navedeno v ceniku, priloženem kot Priloga 2 k tem splošnim pogojem. V primeru Dogovora z agencijo je Terapevt upravičen do prejema Uporabnikove cene po odbitku Cene, pri čemer nastala razlika ustreza znesku Nagrade (več podrobnosti je navedenih v nadaljevanju tega odstavka). V primeru podjemne pogodbe je Terapevt upravičen do neposrednega plačila Honorarja.  Terapevt se zaveda, da se struktura honorarjev, določena v Prilogi 2, nanaša na vsako stranko posebej (tj. honorar za 1. , 2. , 3. itd. seje se uporablja za vsako posamezno terapevtovo stranko). Podjetje ima pravico enostransko in po lastni presoji spremeniti cene; v tem primeru se pristojbina spremeni tako, da se ohrani razmerje med ceno in pristojbino. Podjetje obvesti terapevta o spremembi cene in pristojbine en mesec pred spremembo.

  8.2. Drugače od zgoraj navedenega je v primeru, da Uporabnik plača Seje s predplačanimi Sejami v okviru Naročniškega načrta. Uporabnik je upravičen, da se mu zagotovijo Seje po enaki Uporabnikovi Ceni kot ob začetku tekočega Naročniškega načrta. Terapevtovo plačilo za takšne vnaprej plačane zaključene seje za čas trajanja Uporabnikovega Naročniškega načrta bo prav tako ustrezalo plačilu, veljavnemu na začetku tekočega Naročniškega načrta, ne glede na veljavni cenik iz Priloge 2 ali dejstvo, da je Terapevt napredoval v višjo kategorijo posameznih Posvetovanj (glej člen 4.5).

  8.3. Terapevt ni upravičen do Članarine za prvi zaključeni Posvet s posameznim Uporabnikom, če Uporabnik ni bil zadovoljen s kakovostjo opravljenih storitev Svetovanja, je o svojem nezadovoljstvu obvestil Podjetje, Podjetje pa je po svoji presoji priznala njegove zadržke. Vendar to ne velja, če se je nezadovoljstvo nanašalo na storitve, ki jih je zagotovilo Podjete, in v tem primeru plačilo za Terapevta plača Podjetje. Če pride do nadaljnjih sej z določenim Uporabnikom, Terapevtova upravičenost do Plačil iz tega odstavka ne preneha.

  8.4. V primeru Dogovora z Agencijo je Podjetje upravičeno do Cene za svoje opravljene storitve in za ureditev Pogodbe o storitvah svetovanja. Znesek Cene predstavlja razliko med Uporabnikovo ceno za Posvet in Tarifo, kot je določena v ceniku, ki je Priloga 2 k tem Splošnim pogojem, in se izračuna v skladu z veljavno tarifo na podlagi števila in vrste Opravljenih Posvetovanj. Podjetje je ob koncu Zaključene seje upravičeno do plačila Cene.

  8.5. Podjetje na Platformi prek plačilnega sistema uredi ustrezen način plačila, s katerim Terapevt pooblasti Podjetje, da sprejema plačila Uporabnikov na podlagi Pogodb o storitvah svetovanja, sklenjenih v načinu Agencijskega dogovora, na bančni račun Podjetja.

  8.6. Podjetje pošlje Terapevtu povzetek Zaključenih sej in znesek plačila vedno do 10. dne v mesecu, ki sledi mesecu, v katerem so bile Zaključene seje izvedene.

   8.7. Znesek bo nakazan na Terapevtov bančni račun vedno do 15. dne v mesecu, ki sledi mesecu, opravljenih sej. V primeru Dogovora z agencijo pa bo Podjetje enostransko kompenziralo Ceno z zneskom, ki ga je treba plačati. Znesek v dobro terapevtovega računa v primeru Dogovora o zastopanju bo torej znašal Provizijo, zmanjšano za Ceno, ki jo je terapevt dolžan plačati Podjetju.

   8.8.Pri določanju in izračunu Cene so odločilni podatki, ki so zabeleženi v evidencah Platforme.

  8.9. S sklenitvijo Pogodbe Terapevt pooblašča Podjetje, da v imenu in za račun Terapevta izdaja davčne dokumente (vključno s popravki in predračuni) ali komercialne račune za Seje, pod pogojem, da Podjetje Terapevtu izroči kopijo teh računov. Terapevt Podjetju razkrije vse informacije, ki so potrebne za pravilno izdajo davčnih dokumentov in preverjanje njihove točnosti v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi. Podjetje ne more biti odgovorno za Terapevtove obveznosti do ustreznih davčnih organov, zlasti v zvezi z davkom na dodano vrednost.

  8.10. Če Podjetje zamudi s poravnavo kateregakoli zneska, dolgovanega Terapevtu, je Terapevt upravičen do zamudnih obresti po zakonski obrestni meri.

  1. Kakšni so pogoji pogodbe o svetovalnih storitvah?

 9.1. Pogoje Pogodbe o svetovalni storitvi urejajo Splošni pogoji, objavljeni na spletni strani www.hedepy.si, ki jih terapevt ni pooblaščen spreminjati ali dopolnjevati individualno za posamezne uporabnike.

  9.2. Pritožbe in morebitne odpovedi Pogodbe o storitvah svetovanja s strani Uporabnika obravnava  predvsem Podjetje, na katerega se Uporabnik obrne za rešitev zadeve. Podjetje bo takšne zahtevke Uporabnika presojalo po lastni presoji in glede na dolgoročno sodelovanje s Terapevtom in njegovo kakovost.

  1. Kako dolgo traja pogodba in kako jo je mogoče prekiniti?

  10.1. Pogodba je sklenjena za nedoločen čas.

 10.2. Pogodbenici sta se dogovorili za trimesečno obdobje v prvih treh mesecih trajanja pogodbe (“Poskusno obdobje”). V Poskusnem obdobju podjetje strankam po vsaki seji s terapevtom pošlje obrazec za povratne informacije, podjetje pa na podlagi rezultatov oceni, ali terapevt izpolnjuje merila podjetja (min. 50% zadržanosti, povprečno min. 2 srečanji na klienta, 0% negativnih mnenj). Če Terapevt ne izpolnjuje zahtevanih meril, Podjetje o tem obvesti Terapevta, Podjetje pa ima pravico, da v času poskusnega obdobja odpove pogodbo s pisnim obvestilom, naslovljenim na Terapevta na naslov, naveden v pogodbi (tudi v elektronski obliki), brez odpovednega roka; pogodba preneha veljati z vročitvijo obvestila.

 10.3. Vsaka Stranka lahko pogodbo odpove s pisnim obvestilom, naslovljenim na drugo Stranko na naslov, naveden v pogodbi (tudi v elektronski obliki). Odpovedni rok je 14 dni in začne teči prvi delovni dan po dnevu, ko je pisno obvestilo vročeno drugi Stranki.

 10.4. V primeru odpovedi Podjetje takoj, najpozneje do konca odpovednega roka, skrije Profil terapevta pred novimi Uporabniki. Terapevt je dolžan rednim Uporabnikom zagotoviti nadaljnjo oskrbo prek platforme za obdobje največ 2 mesecev, če to zahteva Uporabnik. Če terapevt svetuje številnim stalnim strankam, se lahko pogodbenici dogovorita, da bo terapevtov račun na platformi aktiven dlje časa, vendar v takem primeru terapevt v tem obdobju ne sme sprejemati novih strank.Ti pogoji se smiselno uporabljajo za te nadaljnje obravnave. Po izteku 2-mesečnega obdobja Terapevt ni več dolžan zagotavljati nadaljnje oskrbe Uporabnikov prek platforme, temveč se zavezuje, da bo oskrbo prekinil na način, ki upošteva Uporabnikove interese in stanje, ter po potrebi priporočil nadaljnje ukrepe.

  10.5.V primeru kršitve Splošnih pogojev in pogodbe imata pogodbeni stranki pravico pisno odpovedati pogodbo s petdnevnim odpovednim rokom, ki začne teči prvi dan po vročitvi odpovedi drugi Stranki. Iztek odpovednega roka ne vpliva na pravico Podjetja, da blokira račun ali skrije terapevtov profil.

  10.6. Podjetje lahko odstopi od pogodbe, prekliče račun in s tem prekine zagotavljanje storitev terapevtu, če terapevt krši svoje obveznosti, določene v pogodbi ali splošnih pogojih. Poleg tega lahko Podjetje odstopi od Pogodbe, če Stranka večkrat prijavi Terapevta ali njegov Profil zaradi kršitve Pogojev ali če se Stranka večkrat in utemeljeno pritoži nad Terapevtom. Stranki ne smeta odstopiti od pogodbe v zvezi s storitvami ali plačili, ki sta si jih že zagotovili.

  10.7. Terapevt lahko odstopi od Pogodbe, če Podjetje več kot 60 dni zamuja s poravnavo katerega koli zneska, ki ga dolguje Terapevtu.

 10.8. Če terapevt krši pogodbo, lahko Podjetje enostransko pobota vse terjatve do terapevta in znesek teh terjatev odšteje od sredstev, ki jih za terapevta upravlja na podlagi pogodbe.

  1. Katere druge pravice in obveznosti ima terapevt? In kaj se zgodi, če kršijo svoje dolžnosti?

  11.1. Terapevt ima pravico zavrniti uporabnika, če meni, da mu ne more najbolje pomagati. V takem primeru mora Terapevt o tem obvestiti Podjetje in Uporabnika ter Uporabniku ponuditi ustrezno rešitev v obliki napotitve k drugemu Terapevtu, ki opravlja svoje storitve na platformi, ali k drugi primerni organizaciji.

  11.2. Terapevt se nadalje zavezuje, da:

a) Seje in svoje storitve Svetovanja izvaja izključno osebno, na ustrezni strokovni in profesionalni ravni ter v skladu z vsemi veljavnimi zakoni, predpisi, Kodeksom ter moralnimi in etičnimi standardi;

b) Udeležiti se vsaj enega spletnega seminarja, ki ga organizira podjetje, na leto (podjetje bo redno objavljalo datume takšnih spletnih seminarjev), in se udeležiti enega supervizijskega srečanja s podjetjem (podjetje bo terapevta obvestilo vnaprej; takšno srečanje lahko poteka redno vsako četrtletje v letu ali pogosteje, če je potrebno). Obvezno le po zahtevi Podjetja.

c) Na svoje stroške poskrbeti za vso tehnično opremo, potrebno za pravilno in neprekinjeno izvajanje sej, vključno z dostopom do interneta;

d) Upoštevati vse pravne predpise, ki veljajo za zagotavljanje svetovanja in poslovanje;

e) Pravočasno plačuje davke in izpolnjuje vse obveznosti, ki izhajajo iz davčnih, računovodskih in drugih pravnih predpisov, zlasti pravočasno in pravilno vlaga davčne napovedi; podjetje obvesti terapevta, da bo morda moral terapevt plačati DDV v postopku obrnjene davčne obveznosti v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi;

f) Pridobit kodo VIES in jo poslati podjetju ter ga obvestiti o statusu DDV terapevta (plačnik/neplačnik) in ga nemudoma obvestiti o morebitnih spremembah;

g) Izpolniti obveznost prijave, če Terapevt sumi, da je bilo ali bi lahko bilo storjeno kaznivo dejanje, če za takšno kaznivo dejanje po kazenski zakonodaji velja takšna obveznost prijave;

h) Če je stranka v nevarnosti, izvede ustrezne ukrepe in dejanja za odvrnitev nevarnosti ter obvesti ustrezne organe ali strankin kontakt v sili, vse v skladu z zakonskimi predpisi;

i) Poskrbeti, da so njihovi podatki (zlasti podatki o obračunu) posodobljeni in točni, in če se njihovi podatki spremenijo, o tem brez nepotrebnega odlašanja obvestiti Podjetje ali posodobiti spremenjene podatke v svojem računu. Če terapevt ne izpolni te obveznosti, je odgovoren za vso škodo, ki nastane Podjetju;

j) Pri uporabi platforme in opravljanju storitev svetovanja ravnati v skladu s temi Splošnimi pogoji, Kodeksom ravnanja in drugimi zakonskimi določbami, ki veljajo za opravljanje svetovanja;

k) Razkrijejo le popolne in resnične informacije o sebi in Posvetovanju, vključno z Datumi seje;

l) Se med izvajanjem pogodbe ali pri drugih dejanjih, komunikaciji ali izražanju v terapevtovem osebnem življenju, če je terapevta mogoče povezati s platformo ali podjetjem, obnašajo tako, da ne spravljajo podjetja v slab ugled, ter ravnajo po svojih najboljših močeh in v skladu z dobrimi običaji;

m) Ne snemajo ali kako drugače zapisujejo poteka seans in njihove vsebine, razen terapevtskih zapiskov, narejenih na način, ki zagotavlja njihovo zasebnost, razen če se pogodbenici ne dogovorita drugače, ter ohranjajo zaupnost glede vseh informacij, povezanih z Uporabniki ali sejami.

n) Varovati pravice intelektualne lastnine, ki pripadajo Podjetju, in pravice tretjih oseb, na katere lahko vpliva izvajanje pogodbe;

o) Uporabnika na noben način ne bo spodbujal k sklenitvi Pogodbe o storitvah svetovanja ali podobne pogodbe za opravljanje storitev svetovanja neposredno s Terapevtom.

p) Da svojih spletnih storitev na drugih konkurenčnih platformah ne ponuja ugodneje (tj. po nižji ceni ali pod drugimi ugodnejšimi pogoji) kot storitve Svetovanja na Platformi. Dovoljeno odstopanje je razlika 5 EUR v ceni določene vrste sej, vključno s prvo sejo.

  11.3. Če terapevt namerno ali nenamerno krši svoje obveznosti po teh pogojih, pravila iz kodeksa ravnanja ali veljavne zakone in predpise, ne le do Podjetja, temveč tudi do Uporabnikov, je terapevt Podjetju odgovoren za celotno škodo in ji je dolžan povrniti vse stroške, ki jih je Podjetje imelo z odpravo kršitve, nastale zaradi terapevtovega kršiteljskega ravnanja.

 11.4. Podjetje lahko na ustrezen način spremlja skladnost z veljavnimi predpisi (vključno z zakonodajo o varstvu podatkov, zlasti z zahtevami Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov) in izvajanje Pogodbe, vključno z izvajanjem Svetovanj, med drugim s pridobivanjem povratnih informacij Uporabnikov. Terapevt se zavezuje, da bo pri pregledu v skladu s prejšnjim stavkom nudil potrebno sodelovanje in pomoč.

   11.5. V primeru kršitve obveznosti:

  • V skladu s čl. 11.2(a, k, l, p) mora terapevt družbi plačati pogodbeno kazen v višini 84,43 EUR (2.000 CZK) za vsak tak primer kršitve;
  • V skladu s čl. 11.2(o) mora terapevt družbi plačati pogodbeno kazen v višini 422,13 EUR (10.000 CZK) za vsak tak primer kršitve.  
  • V skladu s čl. 11.2(m) in čl. 12.1 mora terapevt družbi plačati pogodbeno kazen v višini 2110,66 (50.000 CZK) za vsak tak primer kršitve. 
  • Pogodbena kazen zapade v plačilo v 14 dneh po tem, ko terapevt prejme pisni poziv za njeno plačilo. Poravnava pogodbene kazni ne izključuje pravice družbe do odškodnine v celoti.
  1. Kaj se zgodi, če nekaj na platformi ne deluje?

  12.1. Če se mora terapevt obrniti na Podjetje za servisno podporo, npr. prijaviti napako, postaviti vprašanje ali zahtevo, se lahko obrne na naslov podpora@hedepy.si.

  1. Kako varujemo zaupne informacije in osebne podatke Uporabnikov?

Zaupni podatki

  13.1. Pogodba ter informacije in dokumenti v zvezi z njo, vključno s podatki o Uporabnikih, Posvetovanjih in sejah, kot tudi vse informacije, gradiva ali dokumente, ki jih podjetje posreduje terapevtu na spletnih seminarjih, tečajih ali na kakršenkoli drug način, so zaupni, ne da bi morali biti izrecno označeni kot zaupni, in stranki brez soglasja druge Stranke teh informacij v nobeni obliki ne bosta razkrili tretjim osebam, razen če razkritje takih informacij zahteva zakon ali pristojni organi na podlagi veljavne zakonodaje ali če so take informacije že javno dostopne.

   13.2. Zgornja obveznost ne posega v pravico pogodbenic, da informacije v zvezi s pogodbo ter vse druge informacije in dokumente v zvezi s pogodbo razkrijeta svojim strokovnim svetovalcem, svojim zaposlenim ali drugim izvajalcem, pod pogojem, da te osebe prevzamejo obveznost varovanja zaupnosti vsaj v enakem obsegu, kot izhaja iz teh splošnih pogojev. Poleg tega se za kršitev obveznosti zaupnosti ne šteje, če je za razkritje informacij potrebno soglasje druge Stranke ali če razkritje izhaja iz Pogojev ali če ima Terapevt obveznost poročanja po veljavni zakonodaji (zlasti po Kazenskem zakoniku).

  13.3. Obveznost varovanja zaupnosti zgoraj navedenih informacij velja tudi po prenehanju veljavnosti pogodbe.

Uporabnikovi osebni podatki

   13.4. Terapevt mora osebne podatke Uporabnikov obdelovati v skladu z veljavno zakonodajo, pri čemer pogodbenici v izogib dvomu potrjujeta, da sta ločeni upravljavki podatkov in da med njima ni razmerja obdelave podatkov.

  13.5. Terapevt se nadalje zavezuje, da bo Uporabnike obveščal o tem, katere osebne podatke obdeluje, in da bo do Uporabnikov izpolnjeval obveznost obveščanja v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

  13.6. Zahteve Uporabnikov kot posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, na področju varstva osebnih podatkov bo obravnavalo Podjetje, pri čemer se Terapevt zavezuje, da bo

  • Podjetje obvestil o prejemu Uporabnikove zahteve v 72 urah po prejemu; 
  • Družbi nudil vso pomoč za pripravo pravočasnega in celovitega odgovora Uporabniku;
  • po potrebi nuditi vso pomoč pri uveljavljanju pravice do prenosa podatkov, pri čemer mora zagotoviti varstvo prenesenih podatkov in zagotoviti, da se med uveljavljanjem pravice ne razkrijejo tretjim osebam, vključno s Podjetjem.

   13.7. Terapevt se zavezuje, da bo Podjetje obvestil o

  • vsakem uhajanju Uporabnikovih osebnih podatkov;
  • pritožbi Uporabnika kot posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, prejeti prek Organa za varstvo osebnih podatkov in/ali katerega koli drugega nadzornega organa, ki lahko vpliva na strokovnost in/ali strokovnost obdelave osebnih podatkov; 
  • vsakem obvestilu Organa za varstvo osebnih podatkov o uvedbi inšpekcijskega nadzora in/ali preverjanja pravilnosti ravnanja z osebnimi podatki, vse v 48 urah od odkritja.
  1. Kaj pa intelektualna lastnina družbe in terapevta?

  14.1. Podjetje je izključni in neomejeni izvajalec vseh premoženjskih in v največjem zakonsko dovoljenem obsegu osebnostnih pravic na Platformi kot avtorskem delu v smislu Zakona št. 121/2000 Zb. o avtorskih pravicah, s spremembami (“Zakon o avtorskih pravicah”).

  14.2. S sklenitvijo pogodbe Podjetje terapevtu podeli omejeno pravico do uporabe platforme v obsegu funkcionalnosti, ki so terapevtu na voljo v okviru računa (“licenca”). Licenca po tej pogodbi je neizključna. Licenca se podeli za obdobje veljavnosti pogodbe. Licenca ni ozemeljsko omejena. V skladu z Licenco Terapevt ne sme podeliti nobenega dela pravic, ki sestavljajo Licenco (podeliti podlicence), tretji stranki ali odstopiti Licence tretji stranki brez soglasja Podjetja. Licenčna pristojbina za podelitev Licence je del plačila.

  14.3. Vse pravice Podjetja (tako lastninske kot osebne, kjer je to dovoljeno z zakonom) na Platformi ostanejo v lasti Podjetja.

  14.4. Terapevt s tem podeljuje Podjetju neizključno licenco za neomejeno uporabo del, tj. zlasti imen, logotipov, sloganov, grafik in fotografij, ki so del vsebine, ki jo terapevt objavi na platformi. To dovoljenje se podeli brez ozemeljske in časovne omejitve ter brezplačno.

  14.5. Stranki lahko na svojih spletnih straneh kot referenco navedeta drugo Stranko. Če si v ta namen medsebojno posredujeta logotipe ali druga dela, jih imata pravico uporabiti za namen njihove priključitve k navedbi, v skladu z navodili te Stranke ali v skladu z njihovo običajno uporabo za izpolnitev namena navedbe. Terapevt ne sme prevzemati ali objavljati referenc, pridobljenih od Uporabnikov, brez soglasja Podjetja.

  14.6. Podjetje lahko podatke o storitvah svetovanja in Terapevtu, vključno z imenom Terapevta in Terapevtovo specializacijo, uporablja tako zunaj spleta kot na spletu, vključno z e-poštnim trženjem in/ali PPC oglaševanjem ter podobnimi vrstami spletne promocije, pri promociji svojih storitev in platforme. Način promocije storitev, platforme in terapevta v okviru platforme in na drugih spletnih mestih je v pristojnosti Podjetja.

14.7. Podjetje obvesti terapevta, da podatkov in vsebine, objavljene na platformi v času trajanja pogodbe, podjetje po prenehanju pogodbe ne hrani.

  1. Kdo nosi kakšno odgovornost?

  15.1. Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za pravilno izvajanje storitev sej in svetovanja za Uporabnika. Terapevt je v celoti odgovoren za škodo, povzročeno z nasveti ali informacijami, ki jih je prejel med sejami in svetovalnimi storitvami ali so posledica ponudbe.

  15.2. Podjetje ni odgovorno za nobeno škodo, ki bi nastala zaradi zlorabe platforme, računa ali terapevtovega profila iz kakršnega koli razloga (med drugim tudi zaradi višje sile, dejanj tretje stranke ali terapevta, izpada električne energije ali povezljivosti). Podjetje ne more biti odgovorno za nobeno škodo (vključno z izgubljenim dobičkom), ki bi nastala zaradi uporabe platforme, računa ali profila terapevta ali zaradi kakršnekoli omejitve ali prekinitve njihove razpoložljivosti, prav tako pa Podjetje ni odgovorno za kakršno koli prekinitev zagotavljanja storitev, če je ta posledica delovanja tretjih oseb ali višje sile (npr, kibernetski napad, daljši izpad električne energije ali telekomunikacij, neustrezne storitve storitvenih podjetij) ali s strani Terapevta (na primer neustrezno ravnanje s platformo, računom ali profilom Terapevta, nezagotavljanje internetne povezljivosti, okvara opreme, okvara strojne opreme, funkcije in tehnologije tretjih strank itd. ) ali zaradi prenehanja delovanja platforme, računa ali terapevtovega profila. V teh primerih se Terapevt odpoveduje pravici do odškodnine.

  15.3. Po drugi strani je Podjetje odgovorno Terapevtu za škodo, povzročeno z grobo ali namerno kršitvijo Pogodbe, vendar le do višine že prejete pristojbine za opravljene storitve. Izgubljeni dobiček se v nobenem primeru ne povrne.

  15.4. Terapevt je odgovoren za izvedbo Posvetov in če Uporabniku ne more zagotoviti Posveta pravilno in na dogovorjeni Datum posveta, je za posledice odgovoren Terapevt. Podjetje priporoča terapevtu, da si uredi zavarovanje odgovornosti in malomarnosti.

  1. Obvestilo in mehanizmi delovanja

16.1. Če terapevt meni, da je določena vsebina, objavljena na platformi, nezakonita, lahko to sporoči po elektronski pošti. Uporabiti je mogoče obrazec, ki je v Prilogi 4 priložen Splošnim pogojem. Ko Podjetje prejme takšno prijavo, terapevtu po elektronski pošti potrdi prejem prijave. Podjetje Terapevta brez nepotrebnega odlašanja obvesti tudi o svoji odločitvi v zvezi z informacijami, na katere se prijava nanaša, in mu posreduje informacije o možnostih ugovora zoper takšno odločitev.

16.2. Če terapevt zamudi ali ne vključi nekaterih informacij, kot jih zahteva obrazec (Priloga 4), upošteva, da njegovo obvestilo morda ne bo obravnavano zaradi pomanjkanja potrebnih informacij na strani podjetja.

16.3. Podjetje bo pravočasno, skrbno, nearbitrarno in objektivno obdelalo vsa obvestila, ki bodo vsebovala potrebne informacije. Podjetje za takšno obdelavo ne uporablja nobenih avtomatiziranih sredstev in sredstev za sprejemanje odločitev.

  1. Končne določbe

  17.1. Terapevt je seznanjen, da družba obdeluje njegove osebne podatke za namen zagotavljanja storitev v skladu z zakonodajo o obdelavi in varstvu osebnih podatkov, zlasti, vendar ne izključno, z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (GDPR), zakonom št. 110/2019 Z. z., o obdelavi osebnih podatkov, z vsemi spremembami, in vse sodne ali upravne razlage zakonodaje v zvezi z obdelavo in varstvom osebnih podatkov, vse smernice, kodekse ravnanja ali odobrene mehanizme potrjevanja, ki jih je izdal organ za varstvo podatkov. Podrobnosti o obdelavi osebnih podatkov terapevtov so navedene v pravilniku o obdelavi osebnih podatkov, objavljenem na platformi.

  17.2. Če terapevt potrebuje dostop do podatkov, ki jih je sam ali stranke posredoval družbi, lahko od podjetja zahteva, da mu te podatke posreduje. Če Podjetju tega ne preprečujejo nobene pravne ali pogodbene ovire, bo te podatke razkrilo terapevtu.

 17.3. Podjetje lahko enostransko spremeni te pogoje tako, da terapevta o spremembah obvesti po elektronski pošti vsaj 15 dni vnaprej. Če se terapevt s spremembo ne strinja, o tem po elektronski pošti obvesti Podjetje in ima pravico odpovedati pogodbo na dan spremembe pogojev. Če terapevt ne izrazi nestrinjanja, se šteje, da se s spremembo pogojev strinja.

  17.4. Vsi spori v zvezi s storitvami ali pogodbo se rešujejo izključno v skladu s češkim pravom in jih rešujejo krajevno pristojna sodišča v Češki republiki na sedežu Podjetja.

  17.5. Če se katera koli določba Splošnih pogojev razglasi za neveljavno ali neučinkovito, ostale določbe Pogodbe in Splošnih pogojev ostanejo veljavne in učinkovite, če jih je mogoče ločiti. Neveljavna ali neučinkovita določba Splošnih pogojev se nadomesti z določbo, katere pomen je čim bolj podoben neveljavni ali neučinkoviti določbi.

  17.6. Podjetje lahko pravice in obveznosti iz pogodbe prenese na tretjo stranko, s čimer se terapevt strinja.

  17.7. Izmenjava elektronske pošte ali drugih elektronskih sporočil se šteje za pisno obliko, razen če je  v teh Splošnih pogojih ali Pogodbi dogovorjeno drugače.

  17.8. V izogib dvomu stranki izrecno potrjujeta, da sta podjetnika, ki pogodbo izvajata v okviru svoje dejavnosti.

  17.9. Stranki s tem prevzemata tveganje spremembe okoliščin v smislu člena 1765(2) civilnega zakonika.

  17.10. Stranki izključujeta uporabo določb člena 557 Civilnega zakonika, kar pomeni, da se pomen besede ali izraza ne sme uporabiti v škodo prve osebe, ki ga je uporabila.

Praga, z dne 30.01.2024

Priloga 1 k splošnim pogojem

VRSTE POSVETOVANJA

Individualno A (50 minut)
Individualno B (50 minut)
Individualno C (50 minut)
Individualno ENG (50 minut)
Par (90 minut)
Par ENG (90 minut)
Terapija z mladostniki (50 minut)
Instant (takojšnja terapija) (50 minut)

Priloga 2 k splošnim pogojem

CENIK SVETOVANJA (premium)
Struktura honorarjev, se nanaša na vsako stranko posebej (tj. honorar za 1. , 2. , 3. itd. seje se uporablja za vsako posamezno terapevtovo stranko).

Individualno A (50 minut) 
Uporabnikova cena45,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju18,00 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju27,00 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju29,25 EUR
Individualno B (50 min) 
Uporabnikova cena55,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju22,00 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju33,00 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju35,75 EUR
Individualno C (50 min) 
Uporabnikova cena69,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju27,60 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju41,40 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju44,85 EUR
Individualno ENG (50 min) 
Uporabnikova cena55,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju22,00 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju33,00 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju35,75 EUR
Par (90 min) 
Uporabnikova cena69,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju27,60 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju41,40 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju44,85 EUR
Par ENG (90 min) 
Uporabnikova cena79,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju31,60 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju47,40 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju51,35 EUR
Mladostniki A (50min) 
Uporabnikova cena45,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju18,00 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju27,00 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju29,25 EUR
Mladostniki B (50min) 
Uporabnikova cena55,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju22,00 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju33,00 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju35,75 EUR
Mladostniki C (50min) 
Uporabnikova cena69,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju27,60 EUR
Delež po 2. zaključenem srečanju41,40 EUR
Delež po 3. zaključenem srečanju in vsakem nadaljnjem srečanju44,85 EUR
Instant (takojšnja) terapija (50 min) 
Uporabnikova cena69,00 EUR
Delež po 1. zaključenem srečanju27,60 EUR

Priloga 3 k splošnim pogojem

ZAHTEVE TERAPEVTOV

Merila za terapevte, ki opravljajo storitve svetovanja na področju psihoterapije

  • Psihoterapevti z opravljenim usposabljanjem, ki ustreza merilom, opredeljenim s strani strokovnih organizacij (EAP, SKZP, SZPS, ZDT, DVKT itd.).
  • Psihoterapevti na usposabljanju, ki so pod nadzorom strokovnega supervizorja njihovega usposabljanja ali supervizorja, ki je s terapevti opravil vsaj 5 srečanj.
  • Psihoterapevti, ki so člani strokovnih organizacij (EAP, SKZP, SZPS, ZDT, DVKT itd.).

Merila za terapevte, ki opravljajo svetovalne storitve na področju coachinga

  • Opravljeno usposabljanje za coaching v obsegu najmanj 130 ur
  • Dokazano stalno izobraževanje – seznam izobraževalnih aktivnosti, opravljenih v zadnjih treh letih – seznam, potrdila – poudarek na osebnem razvoju kot coach, strokovnem razvoju, konferencah, delavnicah, študijah, usposabljanjih
  • Univerzitetna izobrazba – psihologija, andragogika, pedagogika, socialno delo ali +(tudi) akreditacija strokovnega združenja (ICF, EMCC ..)
  • najmanj 250 ur coachinga/5 let
  • Opravljen poskusni razgovor z izkušenim trenerjem
  • Terapevtsko usposabljanje

Merila za terapevte, ki zagotavljajo svetovalne storitve v angleščini

  • Poleg zgoraj navedenih meril za terapevta pri Hedepyju je treba opraviti sprejemni razgovor s terapevtom, ki je materni govorec angleščine in lahko oceni znanje jezika terapevta za seanse v angleščini

Merila za terapevte, ki opravljajo storitve v tarifni kategoriji C

  • Zaključeno terapevtsko usposabljanje
  • honorar za zasebno prakso, ki je najmanj enak znesku honorarja za tarifno kategorijo C
  • 4000h prakse

Priloga 4 k splošnim pogojem

OBRAZEC ZA OBVESTILO IN UKREPANJE

Pošilja (ime in priimek):

Kontaktni podatki (e-pošta):

Pojasnilo, zakaj menite, da je vsebina nezakonita:

Jasna opredelitev in opis vsebine, ki jo štejete za nezakonito (URL naslov in po potrebi dodatne informacije, ki omogočajo identifikacijo nezakonite vsebine):

S pošiljanjem tega poročila potrjujete svoje dobroverno (resnično) prepričanje, da so informacije in trditve v njem točne in popolne.


V primeru, da vas vaše mentalno zdravje ogroža oz. ljudi okoli vas, takoj pokličite nujno medicinsko pomoč (telefon 112). Naši psihoterapevti niti Hedepy s.r.o. niso odgovorni za vaše zdravstveno stanje.
VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal